Přeskočit na hlavní obsah

Víte, co se stane, jakmile kliknete v objednávce na tlačítko „odeslat“? Pojďte si s námi projít celý nákupní proces od přijetí objednávky v našem systému až do okamžiku předání zásilky přepravní společnosti, která vám vše doveze až domů. Ukážeme vám, jak pracujeme, a detailně popíšeme faktory, které ovlivňují průběh zpracování objednávky. Poodkryjeme vám zákulisí naší společnosti, protože nemáme co skrývat.

Jednoduché kroky před odesláním objednávky

Předtím, než odešlete svoji objednávku, vás čeká několik jednoduchých kroků. Prvním z nich je samozřejmě vybrání zboží a vložení do košíku. Následně si vyberete způsob dopravy (PPL, PPL Parcelshop nebo osobní odběr v našem showroomu v Litomyšli). Dále si zvolíte způsob platby – na výběr máte dobírku, bankovní převod nebo platbu online.

Způsob platby velmi ovlivňuje to, co se bude dále s vaší objednávkou dít. Pokud si například zvolíte způsob platby zálohovou fakturou, čekáme na připsání částky na náš účet. Tím se celý proces odbavení zásilky může prodloužit. Nejideálnější variantou je proto platba na dobírku.

Příběh vaší zásilky Foto01.jpg
Jaký je příběh Vaší zásilky?

Poznámka ovlivňuje proces objednávky

Dalším důležitým faktorem, který ovlivňuje celý nákupní proces, jsou informace uvedené v poznámce. „V tomto případě náš automatický systém zařadí objednávku do fronty objednávek, které individuálně řeší kolegové z oddělení zákaznické podpory či technického poradenství. Jakmile vám některý z kolegů poskytne potřebné informace či splní váš požadavek a objednávku uzavře, systém odešle objednávku k expedici,“ říká Daniel Černý, IT procesní manažer.

Jednodušší je samozřejmě varianta, kdy kolonka pro uvedení poznámky zůstane v objednávce prázdná. V tu chvíli systém objednávku automaticky uzavře a odešle rovnou do skladu k expedici.

Jak to chodí v našem skladu

Tak si to zrekapitulujeme. Vybrali jste způsob platby i dopravy, systém vyhodnotil, že je vše v pořádku, a objednávku uzavřel. Co následuje dál? Kompletní nebo částečná objednávka (podle toho, jakou variantu jste si zvolili) se zařadí do fronty vychystání zboží ze skladu. „Všechny informace se prostřednictvím našeho systému předávají digitálně, protože naši kolegové z oddělení expedice požívají při práci ruční terminály. Není tedy možné, že by se vaše objednávka ztratila,“ doplňuje Daniel Černý.

Příběh vaší zásilky Foto02.jpg
Máme opravdu velké skladové zásoby a denně zvládáme vychystat přes 600 objednávek.

Postup expedice je následující:

  • Skladník přijme seznam položek pro vychystání.
  • Položky jsou řazené podle algoritmu tak, aby zboží vychystal v co nejkratším čase a pohyboval se ve skladu systematicky a efektivně.
  • Objednávky se vychystávají podle toho, jak po sobě následují. Kdo dřív objedná, jeho objednávku vychystáme dříve.
  • Následuje první kontrola, zda kolega z expedice vychystal skutečně to, co jste si objednali. Kontrolujeme správné množství apod.
  • Jakmile proběhne tato kontrola, předává skladník pomocí terminálu zboží na úsek balenízboží.
  • Kolega, který má balení zboží na starosti, si z regálu, v němž má připravené zboží, vezme jakýkoliv kus z první zásilky a na monitoru čtečky čárových kódů se mu zobrazí kompletní objednávka.
  • Pokud není zásilka celkově zabalená a načtená pomocí skeneru čtecích kódů, systém ji nevyhodnotí jako kompletní a neuzavře ji.
  • Dokončením balení zboží a uzavřením objednávky se tiskne štítek, který kolega nalepí na balík. Systém automaticky vytiskne dodací list i štítek pro přepravní společnost.
  • Zásilka se automaticky uloží na tzv. svozovou listinu. Svozová listina se uzavře v momentě, kdy přijede přepravní společnost.
  • Data se následně odešlou přepravci, abyste mohli sledovat online stav vaší zásilky.
  • V tomto momentě vám odesíláme expediční e-mail s informací, že váš balík je na cestě, i e-mail s fakturou, která obsahuje i kód pro sledování pohybu zásilky.

Ideální balík vychystaný do 10 minut

V ideálním případě, kdy jste si vybrali zboží skladem a pouze jednu položku, vybrali jste jako způsob platby dobírku, neuvedli jste žádnou informaci do poznámky a ve skladu není fronta objednávek, začne skladník vychystávat zboží do 10 minut. Balík vám zabalí zhruba za 5 minut, takže celý nákupní proces od přijetí objednávky v našem systému po ukončení celé objednávky a předání na seznam pro dopravce může trvat jen 15 minut. „Osobní odběry navíc odbavujeme přednostně, takže když si pro zboží přijedete, může celý nákupní proces skutečně trvat pouhých 15 minut,“ tvrdí Vít Šaroun, vedoucí skladu.

Příběh vaší zásilky Foto03.jpg
Osobní odběry odbavujeme přednostně. Menší zásilky si můžete vyzvednout i na našem showroomu.

600 objednávek denně zvládneme

To je samozřejmě nejideálnější případ. Nestává se, že by skladníci neměli ve svých terminálech frontu objednávek. „Denně jich náš expediční tým zvládne vychystat, zabalit a předat dopravci více než 600. Pracujeme jako dobře promazaný stroj, a proto je systém naší práce efektivní,“ doplňuje Vít Šaroun.

Jsme vítězi v soutěži ShopRoku 2017 a 2018

Pouze 1,5 % zboží se nám za měsíc vrátí. Buď se jedná o reklamace, vrácené zboží bez udání důvodů v zákonné lhůtě do 14 dnů nebo o případy, kdy si zákazník zboží nepřevzal od přepravce. 98,5 % zákazníků je s našimi službami spokojeno, což dokazují i kladné recenze na Heuréce. Několikrát jsme byli oceněni Cenou popularity v kategorii Bydlení a design. Letos nás navíc Heuréka na základě kladných recenzí našich zákazníků vybrala jako finalisty Ceny Kvality.

Podívejte se na produkty v naší nabídce nebo si nechte poradit od našich odborníků. Napište nám na e-mail info@sanitino.cz nebo zavolejte našim odborným poradcům na tel. 468 006 468.

Chcete se bavit nebo jen hledáte inspiraci? Přihlaste s k odběru našeho newsletteru nebo se staňte našimi fanoušky na Facebooku nebo Instagramu.

Související produkty

nahoru