STYLE PLUS s.r.o. Moravská 1259 ,570 01 Litomyšl
0 počet: 0 ks cena: 0 Kč
Váš nákupní košík je prázdný!

Poradna

Technologie Grohe

Časté dotazy - obecné

Proč jsou ceny tak nízké oproti kamenným obchodům?
Naše společnost, která provozuje internetový obchod, patří mezi nějvětší prodejce sanitární techniky na trhu. Našim cílem je spokojený zákazník. Cena výrobku, resp. sleva z doporučené MOC je jedním z předpokladů spokojenosti zákazníka.
Jedná se o originální produkty?
Veškeré produkty, které máme v nabídce, jsou originální a v nejvyšší kvalitě.
Co znamená označení Autorizovaný prodejce?
Termín Autorizovaný prodejce znamená, že jsme přímým prodejcem dané značky. Máte tedy stoprocentní jistotu, že se jedná o originální produkt dodaný přímo od výrobce. V současné době jsme přímými prodejci značek Grohe, Kludi a Sapho.
Za jakých podmínek je možno vrátit zboží?
Jako zákazník máte v souladu s § 1829 násl. občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez jakékoliv sankce a bez uvedení důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Detailnější informace o postupu naleznete v obchodních podmínkách, které jsou dostupné na stránkách www.onlinekoupelny.cz.
Kolik stojí doprava?
Přepravné činí 150 Kč včetně DPH při objednávce do 10.000 Kč s DPH a platbě na dobírku. Pokud si vyberete platbu předem, potom Vám bude přepravné účtováno ve výši 140 Kč včetně DPH. Objednávky přesahující celkovou hodnotu 10.000 Kč s DPH jsou bez poplatku za dopravu.
Jakou přepravní službou bude zboží doručené?
Pro balíkovou přepravu využíváme přepravní společnost PPL, která je ověřená a spolehlivá. Pro paletovou přepravu využíváme přepravní společnost TOPTRANS, jedná se opět o spolehlivého a prověřeného partnera.
Budeme předem telefonicky kontaktováni řidičem přepravní služby?
Telefonický kontakt v den doručení je standardní službou přepravních společností, které využíváme. Telefonický kontakt je doprovázen sms a e-mailovou zprávou. Selhání lidského faktoru u telefonického kontaktu nemůžeme bohužel vyloučit.
Jakým způsobem nahlásit případnou reklamaci?
Reklamaci je nutné nahlásit včas, resp. ihned po zjištění vady či závady na výrobku. Nedílnou součástí nahlášení reklamace je vyplněný reklamační list, který naleznete v obchodních podmínkách/Odpovědnost za vady, reklamace. Zpracovaný reklamační list zašlete e-mailem na info@onlinekoupelny.cz. Po obdržení a zpracování reklamace Vám zašleme potvrzení o přijetí. Následně budeme řešit postup na odstranění závady, výměny výrobku apod. O dalším postupu budete informováni.

Časté dotazy k produktům

Jaký typ modulu pro závěsné wc použít?
Použití modulu pro závěsné WC je závislé na umístění a možnosti montáže. Kombifix/Uniset je určen k instalaci do masivních zděných konstrukcí nebo pro předstěnovou instalaci s podezděním. Duofix/Rapid SL je určen pro montáž do lehkých sádrokartonových příček nebo k instalaci před masivní stěnu. Duofix Special/Rapid SL je určen pro montáž mezi dvě stěny. Jeho uchycení do stran oceníte všude tam, kde není zadní stěna nebo není dostatečně nosná a kde je uchycení do bočních stěn technicky jednodušší.
Jaký typ tělesa pod omítku mám použít?
Typ tělesa pod omítku je uveden v detailním popisu výrobku a současně je také těleso vedeno jako související výrobek.
Mám objednat umyvadlovou baterii s táhlem nebo bez táhla?
Baterie s táhlem je vybavena klasickou odtokovou soupravou, která je ovládaná táhlem umístěným většinou v zadní části baterie. Baterie bez táhla neobsahuje odtokovou soupravu. Vhodným řešením je kombinace baterie a odtokové soupravy PUSH OPEN (CLICK CLACK), která je téměř vždy uvedena jako související produkt. Klasická odtoková souprava má své výhody a také své nevýhody. Doporučujeme kombinaci baterie a odtokové soupravy PUSH OPEN.
Jaký je rozdíl mezi sprchovou a vanovou baterií pod omítku?
Sprchová baterie pod omítku umožňuje ovládání pouze jednoho koncového zařízení. Vanová baterie pod omítku umožňuje ovládání a přepínání dvou koncových zařízení. Vanová baterie pod omítku je vhodná jako řešení pro sprchový kout vybavený horní a ruční sprchou, případně také k vaně jako řešení napouštění a ruční sprchy.
Mám těleso pod omítku kokrétní značky, mohu k němu zakoupit i vrchní díl jiné značky?
Nikoliv. Vrchní díl musí být od stejné značky jako těleso (výjimkou je Hansgrohe a Axor, kde jsou produkty navzájem kompatibilní).
Mám modul konkrétní značky, mohu k němu zakoupit i tlačítko jiné značky?
Nikoliv. Tlačítko musí být od stejné značky jako modul.
K čemu je u keramiky speciální povrchová úprava (KeraTect, WonderGliss, Perla) a doporučili byste ji?
Jedná se o speciální povrchovou úpravu, která je téměř dokonale hladká, a tudíž se na ní takřka neusazují nečistoty. Keramiku proto není nutné čistit tak často jako produkty bez této povrchové úpravy. Jedná se o velmi praktickou záležitost, kterou jednoznačně doporučujeme.
Jak mám postupovat, pokud si nejsem jistý/tá v kompatibilitě výrobků?
Každá objednávka prochází kontrolou kompatibility. Jsme možná jediný obchod, který takovou kontrolu provádí a je schopen ji provést. V případě, že objednávka obsahuje nekompatibilní výrobky nebo chybějící součásti výrobku, Vás budeme neprodleně kontaktovat. Vaše objednávka je u nás v bezpečí!
Jaký je rozdíl mezi instalačním modulem značky Geberit 111.300.00.5 a 111.355.00.5?
Rozdíl je v ukotvení samotného modulu. Geberit 111.300.00.5 se fixuje do země a do zadní stěny. Tento typ modulu využijete například v rodinných domech.
Geberit 111.355.00.5 – instalatéry nazývaný jako jádrofix – ukotvíte do mě a do bočních stěn. Hodí se pro instalaci do bytových jader, v nichž chybí zadní nosná stěna.
Jak vybrat správnou odtokovou soupravu k umyvadlu?
Všechny odtokové soupravy jsou univerzální. Hodí se tedy ke každému typu umyvadla.

Nákupní rádci

Poraďte se s odborníkem

Odborné poradenství

Odborné poradenství

Napsat dotaz